.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به مناسبت روز ارتش ؛
پيام مشترك نماينده ولي فقيه و استاندار مازندران
حضرت آیت الله طبرسی، نماینده معزز مقام معظم رهبری در استان و مهندس سید علی اکبر طاهایی ،استاندار محترم مازندران به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران پيام مشتركي را صادر كردند. در اين پيام آمده است: ...
پيام مشترك نماينده ولي فقيه و استاندار مازندران

حضرت آیت الله طبرسی، نماینده معزز مقام معظم رهبری در استان و مهندس سید علی اکبر طاهایی ،استاندار محترم مازندران به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران پيام مشتركي را صادر كردند.

۲۹ فروردین ،روز ارتش جمهوری اسلامی ونیروی های پرافتخارسه گانه زمینی،هوایی ودریایی را به ملت سرافراز میهن اسلامی، فرماندهان پرافتخار و سربازان رشید آن تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

ارتش ايران به عنوان شجاع ترين ارتش جهان ، دژ مستحکم و سرافراز در دفاع از مردم وبه تعبیر مقام معظم رهبری حصن و حصارِ بركشيده‌ اى در پيرامون ملت و كشورند.

ارتش جمهوري اسلامي ايران، با پيروی محض از فرمانده معظم کل قوا ، خودكفاو مردمي با استعانت از خداوند بزرگ با قدرت ، حضور مقتدرانه و شجاعانه ا‌ى خودشان را براى دفاع از عزت كشور و ملت از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون به ویزه دردوران هشت سال دفاع مقدس را متجلی ساخت.

این نیروی ظفرمند در تمامي سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ، با وجود تهديد، توطئه‌ و تحريم‌، با تكيه بر توان و تخصص خود، در مقابله با تهاجمات و تهديدات دشمنان ایستاد و با تثبيت اقتدار خود در برقراري امنيت، صلح و آرامش کشور و منطقه، تصويري قابل ستايش از خود به نمايش گذاشت.

درودخدا بر ده هزار شهید ، خاصه امیران شهید ارتش استان شهیدکشوری، شیرودی ، خلعتبری و ارتشیان مازندرانِ انسان ساز که همواره درعرصه های مهم وسرنوشت ساز با اتکا بر خداوند متعال، شهامت ، شجاعت و دلاورمردی خویش را نشان دادند و برگ های زرین افتخار، کرامت، شرافت و شهادت را به نام مازندران عزیز رقم زدند.

این جانبان روز ارتش را به فرماندهان شجاع ، سربازان دلیر وخانواده های مکرم ایشان خاصه خانواده های معزز شهدا و افتخار آمیزِ جانبازان و ایثارگرانِ ارتش ومردم شریف ومومن مازندران تبریک عرض می نماییم .

رجاء واثق داریم ارتش جمهوری اسلامی ایران، پرتوان تر ومومن تر از همیشه درمسیر روشن وپرافتخار ولایت ، درراستای سرافرازی ملت ودفاع از کیان کشور، برای انقلاب ومردم چون بازوی توان مند وبرای دشمنان این مرز وبوم کابوسی همیشگی خواهد بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 فروردين 1389
مدیرکل محترم راه استان مازندران ، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ، استاندار ، فرماندار ، شهردار و اعضای شورای شهر و رئیس اداره راه محترم ساری با سلام و احترام
لطفا دوربرگردان اتوبان ساری - سمسکنده که جهت حفظ جان دانش آموزان مدارس تیزهوشان ساری حیاتی است و هم اکنون نیمه کاره مانده است را تکمیل نمایید قبل از اینکه خدای ناکرده فاجعه ای برای دانش آموزان تیزهوش و نخبه روی دهد . ساری مرکز استان است . استمداد سال گذشته رئیس انجمن اولیا مدارس تیزهوشان در این خصوص در سایت شمال نیوز درج شده بود و روابط عمومی محترم اداره کل راه مطلع می باشند .انشاا... موفق باشید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.031 seconds.